Filtr

Když hudba léčí aneb Co dokáže muzikoterapie

19. ledna 2021 20:35 | Marek Nebesář stres úzkost

Hudba dokáže navrátit do běžného života pacienty s poruchami učení, řeči nebo pohybu. Pomáhá ale i lidem, které trápí běžný stres, nespavost nebo úzkosti. Léčivých účinků hudby, tance i hry na hudební nástroje, jako je kytara či ukulele, se proto využívá v takzvané muzikoterapii. Celý článek »

Když hudba léčí aneb Co dokáže muzikoterapie
Příznaky lupénky se dají zmírnit. Vyzkoušejte i alternativní léčbu

Lupénka je autoimunitní choroba, která dokáže potrápit. Řadí se mezi chronická onemocnění, což znamená, že ji bohužel nejde zcela vyléčit. Důležité je zaměřit se především na zmírnění příznaků. Mezi novější alternativní léky patří i extrakty s vyšším obsahem kanabinoidů neboli CBD. Celý článek »

17. prosince 2020 11:42 | Marek Nebesář léčba

VZPoura úrazům: Již čtyři roky bojujeme proti dětským úrazům

Nikdo z nás si asi nedokáže představit, jaké to je být doživotně upoutaný na invalidní vozík. Jsou však mezi námi i tací, kteří nejen že se dokázali s tímto hendikepem zdárně vyrovnat, ale ještě se rozhodli udělat vše pro to, aby se druhým nestalo totéž, co jim. Celý článek »

27. listopadu 2019 12:01 | Adam Hazucha děti úrazy

Vánoce jako rizikový faktor

Vánoce se nazývají svátky klidu, míru a rodinné pohody. Tedy měly by takové být. Často ale nejsou. Právě na Vánoce a v předvánočním čase se lidé hádají, jsou nervózní a nejednou si sáhnou na život. Celý článek »

23. ledna 2018 10:01 | MUDr. Helena Kučerová stres vánoce

Kam sakra zmizel sýr, anebo přizpůsobme se změnám

Cíle, sny, touhy, překážky, zdolat, překonat, růst… Tím vším jsme dennodenně řízeni. Kdybychom neměli své mety, byli bychom ztraceni a neměli bychom k čemu směřovat. Jediné, co je však v životě jisté, jsou změny. Nebraňme se jim, nelpěme úzkostně na cílech – smiřme se s tím, že náš „sýr“ se ... Celý článek »

15. října 2017 23:03 | Pavlína Doležalová

Nemoci a poruchy

Příznaky lupénky se dají zmírnit. Vyzkoušejte i alternativní léčbu Příznaky lupénky se dají zmírnit. Vyzkoušejte i alternativní léčbu

Léčba a přístupy

Systemická psychoterapie Systemická psychoterapie

O dětech

VZPoura úrazům: Již čtyři roky bojujeme proti dětským úrazům VZPoura úrazům: Již čtyři roky bojujeme proti dětským úrazům

Seberozvoj

Když hudba léčí aneb Co dokáže muzikoterapie Když hudba léčí aneb Co dokáže muzikoterapie

Novinky a zajímavosti

Vánoce jako rizikový faktor Vánoce jako rizikový faktor